.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ماجراجويي باران پاييزي در گيلان و مازندران

چند ماه منتظر بارش باران بوديم و دعا مي‌كرديم سر و كله ابرها در آسمان پيدا شود، اما اصلا دلمان نمي‌خواست بارش باران آنقدر شديد باشد كه از يك طرف 1200 خانه در مازندران آسيب ببينند و از طرف ديگر 200 ميليارد ريال خسارت به استان گيلان وارد شود.
رئيس ستاد حوادث غيرمترقبه مازندران به واحد مركزي خبر گفته، بارش باران به 500 خانه در رامسر، 300 خانه در تنكابن و 400 خانه در چالوس خسارت وارد كرده است.

به گفته رمضان‌زاده، براساس برآوردهاي اوليه، باران شديد 6 ميليارد تومان خسارت به استان وارد كرده كه بيشترين خسارت‌ها در رامسر گزارش شده است.

وي از آبگرفتگي 90 روستاي اين شهرستان‌ نيز خبر داد.

از سوي ديگر جانشين ستاد حوادث غيرمترقبه استان گيلان نيز در گفتگو با مهر خسارت‌هاي باران شديد در استان گيلان را اينگونه توصيف كرده است: 2000 واحد مسكوني بين 40 تا 60 درصد آسيب ديده‌اند، همچنين 10 تا 15 دهنه پل روستايي، تخريب شده و 4 كيلومتر راه روستايي نيز از بين رفته است.

محمد اكبرزاده گفت، 20 خودرو در اثر طغيان رودخانه صدمه ديده‌اند و 2 نفر لاهيجاني نيز در اثر رانش زمين جان باخته‌اند.

اينها تمام خسارت‌هاي باران نيست؛ بنا بر گفته‌هاي اكبرزاده، بارش شديد باران در گيلان پديده‌هاي جديدي نيز به همراه داشته است كه از جمله آنها ورود ماسه زياد از بالاي كوه به روستاهاست. اين اتفاق زندگي را بر مردم سخت كرده و خسارت‌هاي زيادي به بار آورده است. وي گفت: باران بيشتر در روستاها خرابي به بار آورده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.117 seconds.